Kızlar dün geceden beri sol sağ uzandığım da göbek deliğim ve etrafında ağrı oluyor . Şimdi de uzandım yine var vajinaya doğru da sanki bişey çekiştiriyor gibi ya vesvese vermek istemiyorum normal midir 17+2 haftalık. Nette bakıyorum rahim büyüdüğü için yazıyor kötü şeyler de yazıyor başına gelen var mı