matmazelinbeybisi
Evet cnm ben yaptım özel hastanede öğrendim cinsiyeti ordaki doktordan rica ettim bize söylememesi için evde cinsiyet partisinin olacağını söyledim sağolsun doktorum kağıda yazdı bnde hemsireden rica ettim görümceme atmasını istedim hemsirede gorumceme atınca bebeğin cinsiyetini kayınvalidem ve görümcem evi suslemislerdi balonlarla falan biz gelincede balonu patlatmıştik ve cinsiyeti öyle öğrenip fotoğraf çekimine gitmiştik inşallah seninki daha güzel ve istediğin gibi olur