7 ay önce kürtaj oldum 5 aydır tedavi görüyordum farklı farklı hastanelerde yumurtam hiçbir şekilde gelişmedi sonradan çok ünlü bir doktora gittim polikistik over olduğumu söyledi gonal lif iğne femera bunları kullandığıma rağmen yumurtam sadece bir tane gelişmiş da çok zayıf dedi neden yani sizce doktor çok şaşırdı çok yetersiz buldum dedi bu iğnelerle en az 5 yumurta bekliyorum demişti bu durumu yaşayanlar var mı.