Benim de alerjim var düzenli ilaç kullanıyorum normalde. Gebeliği öğrenince immunoloji doktoruna danıştım ilaç verdi ama çok sıkışmayınca kullanma demişti. Fakat onun verdiği ilacı kadın doğum doktorum kullandırmadı.Gebelikte steroid içeren ilaçlar hiç önerilmiyor.
Ben bu süreçte sadece nazal yıkama yaptım, çok tıkanınca da burun spreyi kullandım. İnşallah sizi de çok zorlamaz da rahat geçirirsiniz.