Ecesanli17 Kızlar 32.haftama girdim belim öyle çok ağrıyor ki bazen yürüyemiyorum bile acile gitsem birsey yapabilirler mi
PervinY Ecesanli17 Yapmazlar. Benimki de çok ağrıyor ilk bebeğimde de böyleydi son aylar. Doktor normal diyor.
Elifaco Ecesanli17 bende 31 haftalık hamıleyim benımde ara ara çok bel ağrım ve kasık ağrım oluyor 😢 sizde sadece bel ağrısımı oluyor sanırım ağırlık iyice öne gittiği için bunu yaşıyoruz
Mmnj Ecesanli17 ic sesim 29 haftamdaym belim resmen kopuyor yastık koyarım Uzanıyorum yok geçmiyor bebegim iyi haraket ediyor maşallah ama belim kopuyor neden acaba
Meve Ecesanli17 bel fıtığım var ve sürekli belim ağrıyor dayanamayacak durumda olduğumda yakı yapıştırıyorum ısınmaya başlayınca rahatlıyorum. Isınmaya bailayınca sırt üstü orta sert yere uzanıp bacaklarımı karnıma doğru çekip sağa sola yuvarlıyorum kendimi.
Mathilda14 Hiç bilmiyorum ama bilen varsa bende öğrenmiş olayım burdan, ben daha 16. Haftadayım yürürken bacağım belime vuruyor üstüne bastıkça kalçama belime ağrı giriyor resmen mahvoluyorum senin haftalarda halim ne olur düşünemiyorum 🥲😣
Selcanunal2004 Mathilda14 aynı durumdayoz 25 deyim canım bende :) Siyatik ağrısıymış çok araştırdım Magnezyum önerdi doktorum Bir de youtube da videolar var ona başladım Tabsiye ederim
badem1 Bende 32 deyim aynı şekilde bel ağrım benimde var eşime arada ovduruyorum normal bir krem surdurup daha yumuşak yumuşak ovmus oluyor anlık rahatlıyor tek çare bu 😁
PervinY Ecesanli17 Bende aynı durumdayım üstüne bebek de aşırı kasılıyor karnım taş gibi adım atamıyorum. Masaj yaptırıyorum belime sırtıma hafiften biraz rahatlatıyor bide yorulmamaya çalış o da çok etkiliyor.
Ruken34 Elifaco benimde 32 haftaya girmeme yakın öyle oldu önce kasigim sonra belime vurdu gitikce dayanilmaz oldu acile gitim altan kontrol etiler nts bagladilar hic bisi yok dediler magnezyum yazdilar kayınvalidem eski ebe ona söyledim baktı göbeğin düşmüş dedi kaldırdı o kadar rahatldim şuan hic birseyim yok agri falan yoksa doguma kadar o agriyla asla duramazdim
Mmnj Ecesanli17 benmde sol tarafımda kasık agrım oluyor genelde sabah uyanınca var o agrı ama belim pert çok kötü ağrıyor
Elifaco Ecesanli17 bu haftalarda hepimiz yaşıyoruz sanırım bu durumu dıkkat edıp bol bol dınlememiz lazım
Ecesanli17 Mmnj aynı şekilde bebeğim çok hareketli maşallahı var ama bel ağrısından geberiyorum tuvalete gidicem ölüm gibi geliyor gitmek
Mmnj Ecesanli17 aynıyız ymnle agrıdan gözüm bısy görmüyor inileye inileye gidiyom normalmi bu kadar olması 29 haftadayız belkide 30 Ultrsyonda geçen 29 cıktı uygulama 28 yazıyordu