35+4 üm. 20 ekimde tam 38de sezaryen olacağım. Nasılsa normal değil diye hiç takmadım çatı muayenesini ama herkesten duyuyordum çok korkuyorum nasıl olacak falan uyku uyumayanlar biliyorum bu yüzden hatta sırf onu yaşamamak için sezaryen olmak isteyenler bile var normal saygı duyarım bende sancı acısından korktuğum için sezaryen istedim zaten. Bugün biraz su geldi bu yüzden nstye bağlandım orda bişey çıkmayınca aniden doğumhaneye sokup alttan bakıcaz dediler ve çatı muayenesi yapıldı birkaç dakika sürdü evet acılı evet acıdan ter döktüm ama kızlar düşündüğünüz gibi de değil ya dayanılamayacak bişey yok bunu neden yazıyorum çünkü kimseyi dinlemeyin negatif şeyler okumayın bir dakika acıya dayanabilirsiniz korkmayın 🌸 Bende doğumdan korkuyorum ama hiç negatif yazıları okumuyorum sizde öyle yapın bana inanın anlık bi acı sadece