sedseda Arkadaşlar bu ilaçları kullanan var mı? Varsa doktorunuz ne için yazdı? Kaçıncı haftada ve ne şekilde kullanıyorsunuz?
Ozgeybs sedseda ben rennie kullanmistim mide yanması çok vardı ama bana dokundu midemi çok bulandirdi. Gaviscon vermişti yerine o çok rahatlatti
znkara sedseda günde 3 kere 1 ölçek içme hakkınız var ben yandıkça içiyorum günde 2 kereyi geçmiyor işe yarıyor bir süre geçiriyor mide yanmasını
Canles sedseda yanma durumuna göre içiyorum ben 1-2 kez oluyor oda genelde gece yatarken uyuyamazsam içiyorum