Evrem990 minikoannesi123 ben 19 haftamda ögrendim.dogumdan snra safra keseni alcaz dediler şuan bisey yapamayiz dediler suan 36.haftadayim bugune kadr 4 kere atak geçirdim ama korkuyorum bebege bisey olur die
minikoannesi123 Evrem990 bebeği etkileyen bir durum olmaz demişlerdi bana, siz de içinizi ferah tutun. Zaten doğumunuza da az kalmış. Çok yağlı şeyler yememeye özen gosterin