Enda Merhaba bugün transferimin 10. Günü beta hcg 625 2 embriyo transfer edildi acaba ikiz olabilir mi
Pamuk Enda Transfer sonrası güzel değer yazanları görünce öyle mutlu oluyorum ki.. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Yarindanumutluanne Enda maşallah 🧿 ikiz olabilir ilk bebeğim tüp bebek tedavisi ile olmustu iki embriyo koyuldu ama tek tuttu ve ilk testte 24 çıkmıştı benim. Sizinki bayağı yüksek sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🙏
Cosmos- Bende çok mutlu oluyorum benimde iki embriyo konuldu 10. Gün 588 le öğrendim doktorum büyük ihtimalle ikiz olduğunu söyledi cuma günü keseyi görmeye gideceğiz 🌸 size da hayırlı olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin bebeklerimize inşallah 🥰
Enda Cosmos- size de Allah sağlıkla buyutmeyı nasıb etsin Rabbım kolaylık versin insaAllah hayırlısıyla kucağımıza alırız ınsaAllah 🥰🥰🥰🥰🥰❤️
Zeybal34 Enda Cosmos- Benimde ikiz transfer yapıldı ama ilk 113 ikinci 295 o zaman benim tek embriyom mu tuttu sizce?
Sema68 Benimde yakın da 4 denemem olucak Allah’ın izniyle bende bu değeri görmek nasip olsun inşallah hayırlısı sağlıklısiyla benim için de dua edermisiniz sağlıkla alın inşallah kucağınıza
Enda Sema68 Rabbım gönül ferahlığı versın size o kadar iyi anlıyorum ki gerçekten beklemek umutlanmak hiç kimse anlayamaz bunu yaşamayanlar hariç Rabbım size de en yakın zamanda nasıb etsin insaAllah Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın evını şenlendirsin insaAllah ❤️
Enda Sema68 benım 3. Denemem ilki kimyasal olmuştu sonra 2. Denemem 7 haftasında kalp atışını duymuştuk kalbi durdu bu 3. İnsaAllah Rabbım bu defa emanetini nasıb eder dua ediyorum herkes için Rabbım isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 🌸❤️
Sema68 Enda Amin canım benim Allah razı olsun inşallah ne güzel bir dua yakın zamanda inşallah bende bu haberi buraya yazmak nasip olur banada ikiz koyulcak inşallah ❤️
Enda Mhtpflz bende öyle birkaç yazı okudum ama bende gebelik devam etmemesi pıhtılaşma kaynaklıydı şimdi kan sulandırıcı kullanıyorum ve 2 embriyo transfer edilince heveslendim ilk transferimde 10. Gün beta hcg 16 dı 2. Transferde 69 lardaydı bu onlara göre yüksek geldi Rabbım 1 tane meleğını nasıb etsın insaAllah ama 2 tane de heyecanlandırmadı değil 🥰🥰🥰🥰
Enda Zeybal34 hiç bilmiyorum ki Rabbım gonlunuzdekını hayırlı eylesin nasıb etsin insaAllah ben de emin olamıyorum ki 🥰🥰🥰🥰
Cosmos- Zeybal34 kuzum ben birde kese görmeye gittim görünmedi alttan baktı bana büyük ihtimalle ikiz dedi değerle bir alakası var mı seni yanıltmak istemem 🌸