Selamun Aleyküm cümleten.
Allah hepinize kolaylık versin.
7 günlük bebeğim var. Sıklıkla emzirmeye çalışıyorum. Fakat doyup doymadığını anlamıyorum.
Kimisi yarım saat emzir iki memeden de 15 dk emsin diyor. Fakat bebeğim memede uzun kalmıyor. Ara verip emziriyorum maksimum 15 hadi 20 dk emiyor. Ne yapmam gerekir, nasıl anlarım. Kusuruma bakmayın tecrübem yok, lohusayım ve yanımda kimsem yok.