Ben idrar yolu enfeksiyonu için kullanmıştım bir hafta 500 mg bir hafta 100 mg ve tek kullanımlık toz şase ama dişçim beni geri göndermişti gebeliğin bitince gel demişti ya da çok zorlarsa 2. Trimesterda doktorun izin verirse gelirsin demişti. Kaplama olacaktı benim çok acil olmadığı için gitmedim