Mervveeeee Kızlar az önce burnumda biraz kanama farkettim. Neyden kaynaklı acaba gebelikte normal mi korktum
KuzeyinAnnesi10 Mervveeeee kız az kanamış benim givi oluk oluk kanasa naparsin 😂😂😂 hamieleligiminnbasindan beri kanama yaşıyorum doktorum normal diyor ama korkutuyor az olsa keşke benimde
arse258 Mervveeeee 7.aya yeni girdim bende en başından beri oluyor kanama ara sıra ama herhangi bir sıkıntı olmadı şuana kadar
KuzeyinAnnesi10 Mervveeeee sağol kuzum kan çok fazla yükseliyor gebelikte ondan kaynaklı korkma başta bende korkuyordum alıştım biz koyup bekliyorum artık😂😂 eşim tam tersi çok korkuyor sanırsın kan kaybından ölücem