busraayksll ozlmm35 bende Batıkent kızlar 🥰 Ankara postu siklasmaya başladı çok seviniyorum bu duruma 🥰🥰
Bircanm ozlmm35 kekliktesiniz yani oranın yakıninindaydik temiz mahalledir sessiz sakindi o zamanlar şimdi nasıldır bilmiyorum 3-4 sene oldu ordan taşınalım 😊 hoşgelmişsiniz gelinmi geldiniz tayin falanmı
Minikperi ozlmm35 ben istanbulda yaşıyordum ailemle. Okumaya geldim tam 10 yıl önce. Şimdi bağımlısıyım Ankara’dan ayrılmayı asla düşünmüyorum inşallah siz de seversiniz ☺️🌸 İzmir de güzeldir ama nemli ortamdan nefret ediyorum ben ☺️
ozlmm35 Bircanm İlker diye geçiyor ama dediğiniz gibi sessiz sakin bir mahalle seviyorum 😊 gelin geldim hoşbuldum teşekkür ediyorum 😇
dileksasmz Bircanm keklik yukarda kaliyo arkadaşın dediği aliizzet caddesi diyede gecer endüstri meslek lisesi fln var
ozlmm35 Minikperi Minikperi Tam alışınca seveceğimi tahmin ediyorum. İzmir’de doğup büyüyünce başka şehire alışmak zor oluyor 😊