Ylnaknytk BaharElmasSu inşallah Rabbimin izniyle.sağlıkla geçsin hemileliğimiz sağkıkla gelsin bebeklerimiz 🙏😇
Ftmrt 13+2 Benimde..benim kötü geçmeye devam ediyor bulantı kusmalar son sürat hala ilaç kullanıyorum her gece dua ediyorum ne olur geçsin diye bugün yine ağladım dayanamayıp. Bide grip oldum üstüne tuz biber oldu:(