Flowerswhite ben kendisine gidıyorum ilk gittiğim zaman hiç memnun kalmadım lafı ağzıma tıkıp durdu derdimi anlatamadım 10 günlük muayene süresi var biliyorsunuz ben 10 gün içinde 2 defa daha gıttım kan sonucu göstercektım beta artısı için 1 dkk için 2 saat beklettı 3 sefer içeri girdim sadece sonuç gösterecekm dedım almadılar en son keseyi görmeye gittiğimde herseyi tane tane anlattı ama suratsız bişey sormaya çekiniyorum haliyle daha da gidecegımı düşünmüyorum nazıfe alşahin var aynı hastanede yengem gitti çok memnun kalmış sadece pazartesi perşembe günleri hastanede bende ona gitmeyi düşünüyorum