Hanımlar merhaba ben ikinci bir hamilelik düşünüyorum bir kızım var 2 buçuk yaşında sayılır belirti olarak ilk neler yaşadınız ben ilk gebeligimde hiç bişey yasamadiğim icin merak ediyorum eğer olursa şu sıralar inanılmaz iştahım açıldı acaba bu bir belirtimidir