cicekseverkadin Ben de kardeş kardeş diye ağlamışım çocukken, o yaşlarda kardeş olunca sanki ayni yaşta olunuyor ve hemen oyun oynanabiliyor sanıyorsunuz çocukluk işte ama öyle olmuyor. Kardeşim doğduktan sonra bu sefer de depresyona girmişim, bütün ilgi alaka mecburi olarak bebekte oluyor ,3 4 kilo zayıflamışım. Bebek ayaklanacak büyüyecek de ancak o zaman oyun arkadaşı oluyor ve aslinda daha çok yalnız kalıyor ,cocuklar bunu anlayamaz o sebeple o doğar doğmaz oyun arkadasi olacagini sandığı için istiyor. Ne demişler bilirsiniz kardeş kardeşin ne olmasını ne de ölmesini ister. Zamana bırakın stres yapmayın, stres baska sorunlari beraberinde getiriyor bu sefer de.