Kypnrbrcu Bir haftadir ki isalim bugun de adet agrisi gibi karnnda agri belimde agrim var 30 haftalik gebeyim normalmi kizlar ilk oldgu icin korkuyorumda
Caglasmsk Kypnrbrcu ishal oldugun için agrin vardr cnm belki. Karnin felan sertlesiyosa kasilmalarn oluyosa görün doktora yinede. Cok ishal iyi olmaz diyolar. Ve bollll su icc.
Nur16 Kypnrbrcu bendede oluyodu canım korkma olur artık normal şuan 33+5 im ve arada oluyo son zamanlar yaklaştığı için 😊
Caglasmsk Kypnrbrcu ishal konusunda bisey diyemicem valla ama adet agrisi gbi agrm var dedinya bu konuda gorunebilirsin doktora. Benimde oyle agrilarm vardi ama ben 35 haftalktm sancilarim nstde ve acilmam. Sizde belki biseu yoktur ama icinizin rahat etmesi acisindan görünün doktora.
Deletedmom422 Kypnrbrcu 3 günü geçen ishaller tehlikeli olabilir. Doktora danışmanızda fayda var. Ağrınız da varmış. Benim doktorum beklenmedik bir durum olduğunda ve bu 1 günü geçtiğinde hemen gel diyor.
Yildizim Kypnrbrcu 1 hafta ishal için çok uzun bir süre bunun için doktora gitmelisin. Çünkü vücudun su kaybediyor
YagizAsyaMom Kypnrbrcu adet ağrısı olabiliyor ama 1 haftadır devam eden ishal iyi değil 3 gün üzerine normal değil demişti benim doktorum. Lütfen sen bir doktora git vücut bu süre içinde çok su kaybetmiş olabilir
slmsnl Kypnrbrcu ishal durumum vardı kasılmalarım birden 5 dk bir olmaya başladı o şekilde doktora gittim yatırdılar serum falan belim de de ağrı olurdu ama ağırlaştığı için de olabilir o
dilarama Kypnrbrcu doktora git bende bir hafta çektim sonra adet sancısı gibi başladı sonra 10 cm açılma ile Doğum yaptım üstelik 27 haftalık