Ressammom 30 yaşındayım mezun olalı 5 yıl oldu edebiyat öğretmeni olarak atanmak o kadar zor ki olanlar bilir sınavlara bile girme gereksinimi duymuyorum artık ikinci üniversiteye niyetlendim hamiş oldum bitiremem diye kayıt yapmadım kısmetse Mart gibi doğum yapacağım o zamana kadar hem çalışıp hem ders çalışmak çok zor hele ki şu dönemlerde çok yorgun hissediyorum kendimi Allah herkesin gönlüne göre versin tabi ama benim ümidim hiç yok