Nazalex eğitim alanı değil mi ? Ben kamu mezunuyum lisantan , bir de çocuk gelişimi onlisans mezunuyum ama lisansim onlisansi yuttuğu için DGS ye girip anca lisans yapacagim ki anca öğretmenlikten girebileyim yoksa düz memeurluk zor yüksek puan istiyor , o da olmuyor yilalrdir :( nasıl bir yol izlediniz youtubeden yazarsaniz çok makbule geçer kardeşim 🤭