Elon Bir saattir uzanıyorum ama geçmeyen sancım var, adet ağrısı gibi sizce doğum sancısımı, başlangıcı mı
Bosunadunya Elon aynı haftada bendede oldu bütün gece boyunca sancilandim uyudum sora sabah kalkınca biseyim yoktu 37+6 olduk daha dogurmadim
imrnx Elon bende aynı 39+3üm adet ağrısı çekiyorum 1 haftadır, aynı şekil belime ve karnıma vuruyor ama hala tık yok
Elon benzul adet sancısı gibi, dayanılmayacak kadar değil ama var sancım, sadece doğum başlangıcı mı onu bilmiyorum ilk gebeliğim
biryildiz42 Benlm de aynı şekilde post bile açtım sormak için 2 saatten fazladır adet ağrısı yaşıyorum ama benim haftam erken 34+2 neden olduğunu bilmiyorum
Feyzabeyoglu Kasilma varsa dogum sancisi oluyormuş. Kısa süreli gidip gelen ağrılar yani anladığım kadarıyla