Gulsahkizilkan ilk gebeliğim ve emin olun öyle korkulacak gibi değildi belden iğne hiç acımadı bile hissetmedim ben yani sondayi odada takitlar hafif bir yanma hissettim sadece oda 2.3 dk birşey ilk yürüyüş öyle korkulacak gibi bir ağrısı yok kafanı yukarı kaldır dik yürü elinden geldiğince kendini daha iyi hissedersin karından bastırma olayına gelirsek bana ameliyathande bastirdilar biraz orda 😂öteki dünyaya gittim geldim ruhumu teslim ettim tabi herkeste farklı olur sonra hemşire odaya geldi 2 saate bir birazda o bastırdı acımadı yani ben ilk gün ve ilk bir hafta bol bol yürüyüş yaptım kendimi çabuk topladım sizede hayırlı sağlıklı doğumlar