Tugceliko-19 ben e bebeğin markası olan baby plus sade side anne yani beşiği aldım. Ama daha bebeğim dogmadigi için kullanmaya başlamadım. Özellikleri çok pahalıya satılan markalarla aynı. Reflü yatağı olma uzelligi var, müzik ve titreşim kutusu var, saklanabilinir aynı zamanda anne yatağına sabitlenebilir, bir yani açılabilir anne yanına yaklastirilinca falan bana kullanışlı ve anne yani için yeterli geldi. Kızımda ahşap sepet beşik almıştık çok kullanissizdi.