birheyecanlikizannesi Kızlar 26 haftalık hamileyim. Sabah ve gündüz karnımda sertlik yok ama akşam vakitleri sertleşmeye, şişmeye ve rahatsız etmeye başlıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sebebi nedir nette bir şey bulamadım
aslanprenses_ birheyecanlikizannesi öyle olunca dinlen. Gayet normal. Hemen sağa ya da sola uzan dinlenince hafifleyecek 🥰
EUEUEU birheyecanlikizannesi bendede var bazen karnıma kramp girmiş gibi oluyorum bebek büyüdükce canımıda yakıyor. Yoruluyoruz ondan sanırım dınlenınce gecıyor
damla097 Gayet normal rahatsız ediyor ama alışmanız lazım bu haftalardan sonra daha sık olacak bebek hareketlerinden kaynaklanıyor yalancı sancı olarak da geçiyor endişe etmeyin :) 🌸
esya59 Dolunya 21 haftalık dört beş gündür ben de öyleyim şişip patlatacak gibi son haftalarda ne olur düşünemiyorum artık özellikle akşamları otururken bile daral geliyor
Dolunya Vallahi daha cok erken ama ağırlık çöküyor oturduğunda kalkamıyorsun kalkmak istesem bir yere tutunuyorum şişten dolayı sertleşiyor bir daha hamile kalmak istemiyorum 😂😂
esya59 Dolunya Dolunya evet evet ben de öyleyim belim kalçam da ağrıyor oturup kalkarken kramplar giriyor 🥹🥹
birheyecanlikizannesi Avril Allah yardımcımız olsun 🥲 bir iki haftadır böyle benim de bakalım son haftalarda nasıl olacak 🙄
birheyecanlikizannesi EUEUEU yorgunluktan olabilir gündüz uzanacak vakti bulamıyorum ben pek, akşamları mümkün olduğunda uzanmaya çalışalım