seda2452 Selam kızlar, 10 gün önce bebeğin kafası 2 hafta öndeydi bugün gittiğimde aradaki fark 3 haftaya çıkmış. Böyle olup normal doğum yapan var mı?
Baharoloji seda2452 37+5 te normal doğum yaptım 4 hafta ilerideydi erken gelirse olur ancak haftasını doldurursa normal doğum ihtimali azalıyor
Zehross03 seda2452 banada öyle dediler bebeğin çok iri kafası 3 4 hafta önde diye 36 haftada doğurdum 17 gün önce 3400 gr ama kafası hiçte iri değil hatta aşırı minyon bi bebek kilosunu göstermiyo hiç boyuna gitmiş 🤣
-Annem Baharoloji 4 hafta ileride oldugunu kaçıncı haftanizda öğrendiniz acaba ? İleri olma sebebi şeker yada genetik bir durummuydu benimde 2 hafta ileride çıkmıştı kafa vücut ve bacaklarda 1 hafta ondeydii
Baharoloji Cocuk_Gelisimci_Anne 4 yaşında şuan oğlum 4 yıl önceydi şimdide 2 hafta önce kızım doğdu ama sezaryenle çünkü başın42. Hafta ile uyumlu çıkınca doktor 37+1 de aldı çok şükür hepimiz iyiyiz endişe etmeyin genetik oluyor büyüklük genelde öyle koca kafalı da değiller ama yenidoğan şapkaları iz yapıyordu takmıyordum 3 aylık kıyafetlerin şapkalarını kullandım:)
Baharoloji -Annem 12. Haftadan beri ilerde olmaya başladı bir kaç günle başladı bir hafta iki hafta üç hafta derken en son 4 haftaydı ilk gebeliğimde de öyleydi o yüzden beklediğimiz bir durumdu şekerim çıkmadı genetik olarak önde vücutta zaten 2 hafta öndeydi sağlıkla geldiler ikisi de
Yasum Baharoloji banada doktor öyle diyor kafa çevresi 4 hafta önde ister istemez korkuyorum başka birşeymi var diye içime su serptiniz
-Annem Baharoloji Benim şekerden suphelenmisti doktor o yüzden sizede bı sorayım dedim✨ Sağlıkla gelsinlerde gerisi mühim değil zatenn sevindim sizin adinizada herhangi bir sıkıntı olmamış olmasına 🥰🙏🏻
Esila201619 Benim bebegimdede sürekli cok büyük cok iri, kafasi cok önde diyorlardi bide karin cevresi. Ama hic öyle degildi yanilma payi cok yüksek o yüzden takma genelde abartiyorlar.
-Annem Zehross03 benimki iki hafta önde çıkınca perinatolije göndermişti🤦🏼♀️ Nasıl tedirgin olmuştum o gün ama Allah’tan perinatoloji doktoru herhangi bir sıkıntı görmüyorum dedi. Tekrardan detayliya girer gibi inceledi oğlumu 🙏🏻 Şeker yada genetik olabilir dedi sekerim gercektende sinirdaydi diyete başladım bakalimm🤷🏼♀️
Zehross03 seda2452 evet normal yaptım dikişim çok fazla keşke sezaryen olsaydım ama bebeğin kafasıyla alakası yok çatım uygun vajina girişim uygun değilmiş doktor zorla doğurttu doktor seçimi çok önemli