Cansel76 naneliseker_ çok korkuyorum bi defa erken doğum yaptım ya bunda hep yüreğim ağzzımda yaşıyorum
naneliseker_ Cansel76 sebebi nedir erkek olmasının? Evet geçmiş çok etkiliyor malesf benimde kaybım vardı..
Cansel76 naneliseker_ suyum fazlaydı rahimmağzı kısaldı serklaj oldum tabi amA gene erken doğum ysptım