Suyum 34. haftadan beri azalıyor. Bugün kontrole gittim neredeyse hiç su kalmamış, boynunda kordon görünüyor, kilo alması çok yavaşladı ama doktorum nst iyi diye doğuma almıyor 1 hafta daha beklemesi gerektiğini söyledi. Sancı ya da hareketsizlik olursa alırım dedi. Çok korkuyorum 😔 Suyu bu kadar azalıp doğuma alınmayan var mı?