Merhaba Mayıs ayında bir boş gebelik geçirmiştim o zaman kan testlerimde Rubella IgM negatifti. Şimdi tekrar hamileyim test sonucunda bu sefer malesef ıgM pozitif çıktı (171). Doktor avidite testi yaptı 5 gün sonra, bugun sonucu geldi. 92% yüksek değer. Bunun iyi olduğunu biliyorum ama daha önce başına gelen deneyimleyen oldu mu? Ne kadar güvenilir içimde bir şüohe kaldı yarın doktora gideceğiz