ilkgozagrim__ Arkadaşlar 10. Haftaya kadar gaz sıkışması oluyordu ondan karnım çıkmıştı 7 haftalıkken felan 2 haftadır yoktu inmişti karnım şimdi bir anda başladı çıkmaya 12. Hafta olduk normal mi artık bebek mi bu
Bircan67 ilkgozagrim__ acil bakın yazmışsınız ne aciliyeti var ki bunun ee çıkacak tabi çıkmasınmı karnı çıkan neden cıkıyo der cıkmayan niye çıkmıyo der 🤣