Aslicnr biz görücü usulü evlendik, eşim Türkçe bilmiyodu fazla cok az, bende yabanci dil bilmiyordum ama kismet işte bi şekilde oldu evlendik ve evlendikten sonra okadar aşık oldukki 😍😍 oda bana cok yardmci olur Allah razı olsun ondan. Hep derim ben ne iyilik ettimde Allah nasip etti bu adami bana diye.. Allah sizinde mutlulugunuzu arttirsin insallahh❤️❤️