Nergizruky1 hamileyken 13-14.haftalarimda ben de bayağı ağır bir hastalık geçirmiştim. Bol bol uyudum ve dinlendim. Bol su, ılık suyun içerisine bal ve limon sıkıp içtim ama bunu bir günde epey yaptım, kozalak balı vardı onu her sabah tükettim, bol bol çorba ve bol bol taze sıkılmış meyve suyu
Parol kullanabilirsin demişti doktor ilk gebeligim olduğu için kullanmamistim o zamanlar, kullanılsa da bir şey olmazmış benim içim rahat etmemişti 😊 ilk birkaç gün çok zordu ama 4-5 güne toparlamistim. Ancak benim ateşim yoktu mesela, ateş yüksek olursa muhakkak doktora gitmeniz gerekir. Doktorum da o zamanlar öyle demişti.