Cerenbelisx ilk doğumum zTen öğlen olmustu sezeryan bu da öyle sezeryan olucak Allah’ın izniyle ben doktoruma ilk gebeliğimde gece falan doğum olursa geliyorsunuz dimi dediğimde evet demişti gece sancıyla gitmiştim ben doktorumu aramıştık açılmana göre bana haber edecekler merak etme hemen gelicem demişti ama zaten açılmam yoktu