hayathayal park besik aldim ama yatak odasına biraz boydan kucuk geldi. tam benim yatak kisminda buyuk bi kiriş var ordan kurtarmiyo sigmiyo. ayak ucuna da veya karsiya kayinvalidem koyma zor olur emzir al derken diyor. diger besigi odaya açtim koydum. yani basima da su sallanan ufak besiklerden alsam mi kararsiz kaldim? siz nasil yaptınız? sundan almak istedim ama kullanisli olurmu? https://www.civilim.com/guneysan-converse-1927-sugar-sallanir-besik-mavi-mvi-320157?_sgm_tracking=true&_sgm_campaign=scn_6bdf917366000&_sgm_source=97B2401927SS-6&_sgm_action=click
sonsuzmasalim hayathayal ben yanı başıma direk sallanan tekerlekli beşik aldım ilk başta orda yatacak zaten 4-6 aylık olana kadar yatabilirmiş onun içinde sonra yatak alıp koyacağız. 😅
Balkiz hayathayal bence gerek yok. Çok çok beşiği ayak ucunuza koyun ilk zamanlar başınızı ayak ucuna koyarak yatın. Hem gece emzirmesi için kalkmanız daha iyi bence uylu sersemi olmazsınız
031965 Bu çok alçak yalnız mağazada gördüm de bizim yatağımıza göre epey aşağıda kalıyo. Ben prego anne yanı aldım ilk 6-7 ay için hem yanı açılıp yatakla birleşiyo hem de hafif her yere götürebilirsin