neslihan20 Plasenta çıkıyor çoğu zaman,eğer çıkmazsa sezaryen olursunuz sağlığınız daha önemli.Kanama da olmak zorunda değil bazı insanlar yaşayabiliyor evet ama yaşamayan da bir çok gebe var.İyi düşünmek, ağır iş yapmamak ve ilişkiden kaçınmak gerekiyor.