Asena12 13 haftalık hamileyim peçeteye sarı akıntım geliyor doktorum normal olduğunu söyledi enfeksiyon da çıkmadı ama içim rahat etmiyor aynı durumu yaşayan varmı acaba
gncglozclk Benım de cok gelirdi o haftada doktor Altan muane etti hep mantarmıs fıtıl kullandım kac kere 🤦🏻♀️ suan 25 hafta ya gırcez arada yıne oluyor ama eskisi kadar degık hatta su gıbı xe gelıyor kac kere kese sandım ama mantarmıs