58disiaslan Herkese merhaba. Bugün 17+1 haftalık oldum. İlk gebeliğim tecrübesizim. Bebeğin hareketlerini tahmini olarak kaçıncı haftada hissetmeye başlayabilirim?
LavinsMom 58disiaslan herkeste farklilik gosteriyor. Bende doktor 20 -24 arasi his edersin demisti. 19 da his etmeye basladm pit pit biseyler. 23-24 baya tekmeye cevrildi
Glsncbn 58disiaslan kilo durumuna göre değişiyor. Göbek çevreniz çok yağlıysa biraz daha geç hissedilir diyor doktorlar. Ama her halükarda yakındır, şu günlerde minik minik hissetmeye başlarsınız. 20. Haftalarda tamamen hissedersiniz inşallah 🤗
umrumdadegil 58disiaslan bundan sonra hissetmeye başlayabilirsiniz kişiden kişiye fark ediyor 24. Haftaya kadar hissedersiniz
Fhryhzr Ben 17+5 im dün en sevdiğim vişneli luppodan yemiştim sonra soluma yattım içimde pıt pıt edişini hissettim 😁 ama çok nadir ve tam hissetmek için çok erken 20 hafta civarı tam hissederiz diye tahmin ediyorum
Glsncbn Fhryhzr ben ilk gebeliğimde 20. Haftalara doğru minik minik hissetmiştim. Ama ikinci gebeliğimde zayıflayan karın kaslarından birde bebeğin çok aktif olmasından kaynaklı sanırım 13. Haftada minik minik, 17de gümbür gümbür hissetmeye başladım