Kızlar başlıktada belirttiğim gibi bebeğimin bir günü diğerini tutmuyor bir gün harika hissediyorum birgün hiç hissetmiyorum bile çok korkmaya başladım 😞 ilk hareketleri 19.hafta biterken hissetmiştim 24.haftadayım ama niye böyle oluyor acaba bu şekilde ilerleyen var mı ? Bazen pıtpıt harika ard arda bazen de hiç ses Seda yok 😞