Didemizmir Önlem amaçlı sadece coraspirin kullanıp 32. Haftada kesenler herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı ?
mahperii Didemizmir bende bugüne kadar içiyordum cuma günü tam 32+0 olucam. Dr 32. haftaya kadar içicez tedbir amaçlı demişti cuma günü randevum var işte Allahın izniyle birşey olmaz yaa asıl tedirginligim kullanırkendi. Siz ne için kullandınız
Fhryhzr Bende kullanıyorum bırakmamız gerekiyor mu ben bir gün bile içmeyince kalp krizi geçiriyormuş gibi panik atak yaşıyorum
Didemizmir Fhryhzr 32 haftadan sonra kesiliyor dendi ama bazen 36 ya kadar devam ettiriyorlar anladığım kadarıyla doktor nasıl yöntem izlerse o şekilde hareket edeceğiz artık.
Glsncbn mahperii bende kullanıyorum cumartesi günü kontrolüm var 32 haftalık olucak. Banada devlette 36ya kadar özelde 32ye kadar içeceksin dedi doktor. Ben yüksek tansiyon sebebi ile kullanıyorum mesela. Bende tedirginim
Didemizmir xbebegimx Anladım Allah sag salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin benm de önümüzdeki hafta kontrolüm var detaylı öğreneceğim artık🙏
Matmazelbebi Didemizmir En başından beri kullanıyoruz. 37 de bıraktık 3 gün oldu iyiyim bir sıkıntı yok 🤗