Yapiciikra 36+6 da doğum yaptım bebeğim 4 günlük sarılık var yüzde 17 yatişı yapıldı aranızda bu durumu yaşayan varmı acaba kac gün sürüyor bittikten sonra tekrarliyor mu
Livanur22 Yapiciikra benim kızımda sınırdaydı yatış yapılmadı 11falandı sanırım hergun kontrole götürüyodum 1 hafta sürdü çok şükürki atlattık, rabbim sağlık sıhat versin bebeğinize
Gamzegll Yapiciikra ikizlerim 22-20 değerle fototerapi aldı biz yatmadık acile gidiyorduk 10 saat kalıyordu düşüyordu sonra tekrar yükseliyordu 1 hafta böyle devam etti sonra düştü bol bol emzirdim sütüm ikisine yetmediği için mama verdim
Na8de9rf- Benim kızımın 13 tü değeri 1 gece yattı sonra çıkardılar. Bol bol emzirdim. 2 gün sonra kontrole götürdük çok şükür geçmişti. Acil.sifalar diliyorum size. Korkmayın Çok tutmazlar