Iyi akşamlar kızlar ben 29 eylülde hamile olduğumu öğrendim ama hevesim kusrağımda kaldı 29 eylül de beta 335 cıktı 2 ekimde 545 cıktı doktor kimyasal gebelik dedi yarın tekrar kan ver dedi netleşsin dedi benim hafif hafif kanam var çok affedersiniz kanama çamur gibi ama lavaboya gittikçe geliyor başına gelen varmı 😞