Omerkazim Kizlar dun detayli ultrasaona girdim. Plesantada 3 damar olmasi gerekirken 2 damar varmis.Tek umblikal arter dendi.basina boyle boyle birsey gelen varmi fetal dna istendi. Yaptrdik sonucunu bkliyorum.gebelik sekerinden olabilir dedi. Acaba kotu birseymi
tugcesakzci Omerkazim bebeğin düzgün beslenmesini engelleyebilir damarın 2 tane olması genellikle gebelik şekerinden dolayı oluyormuş ama sıkı takip yapılması lazım diye. Biliyorum ben canım inşallah güzel gelir sonuçlarınız
Gndzmrv Omerkazim benim de öyle canım. Fetal dna yapmıştık düşük risk çıkmıştı ama çok korktum duyunca. Şuan 31.haftadayım 32.haftadan sonra gelişim geriliği olabilir dedi doktor. İnşallah sağlıkla alırız bebeklermizi kucağımıza. Gebelik şekernden hiç bahsetmemişti doktorum. İlk defa duydum.
Nurrrrrrr06 Omerkazim hiç stres yapmayın aynısını kardeşimin eşine dediler yok yurtdışına tahlil yollamamız lazım dediler . Yaptırmadı şükür bir problem yaşamadı
Omerkazim tugcesakzci amin canim insaalh. Bu damarin olmamasi kalp ve bobrekte hastalik olduguna isaret dedi cok.sukur onlarda bi sorun cikmadi.ama buyuk ihtimal gebelik sekerinden. Inslah hayirli sonuclar alirim🤲
DrZeynep Nadirende olsa umblikal arter eksikliği olabiliyor,bebeğin oksijelenmesini sağlıyor eksik oldugu için diğer arter durumu üstleniyor .sonucunda daha sık izlem kalp ve böbrek fonksiyonlarına bakılmalı bebeğin
Omerkazim DrZeynep suanda kalp ve bobrekte birsey gozukmuyor dedi ama sonrasinda cikarsa bilemem dedi. Bu damarin eksik olmasi bende kaynakli birseymi acaba. Galiba bendenmi bebege oksijen gitmiyor. Orasini pek anlayamadim. Gebelik sekerim oldugu icinde doktor biraz korkuttu. Insalhh fetal dna dan iyi sonuclar gelir.tesekkur ederim yorumunuz icin🥰
Omerkazim Nurrrrrrr06 insaalh bende pek bisey cikacagini zannetmiyorum.bide gebelik sekerim ciktigi icin cok.korkuttu doktor genetik birsey varmi bakalim diye. Inslh hayirli sonuclar gelir