gncglozclk Kızçeler 24 haftalık hamileyim kabızlık cekmedim daha ama hamıle kalmadan once 1 kere giderdım tuvalete sımdı 3 4 kere gidiyorum bu normal mi yaşayan var mı bide magnorm kullanıyorum kabızlığı engelliyormuş ama benım gıbı olan var mi 🙄
Khena gncglozclk Ay ben çişimi tutamıyorum bazen 😂😂😂 Sık sık WC ye gidiyorum bugün öğle yemeğinden sonra az yürüyüş yapayım dedim. İş yetine dönüşte yolda 2 defa peş peşe hapşurdum. Aman Allah’ım az kaçtı gülmekten kalanını da salacaktım sokakta 😂😂😂😂
Ravza12 Senin gibi değildim ama hamilelikten sonra bem de sıklıkla tuvalete gidiyorum normal diyorlar
gncglozclk umrumdadegil galıba ondan ama rahatsız degılım cok da ıyı gelıyor rahatlıyor ınsan 😂😂 galıba normal 😂
Prenses5656 Ben bişey kullanmıyorum Allah’a çok şükür ben kabızlık çekmedim daha ama günde belki 10 defa da tuvalete çıkıyorum🥺🤭
Prenses5656 gncglozclk valla ben gidiyorum geliyorum oturacam diyorum beş dakika olmuyo uyuduğum zaman zaten abartısız belki beş defa kalkıyorum sabaha kadar tuvalet için 🤭
BirazbundanBirazondan1 Khena ayyy o haftalarda benimde çok olurdu birde çok hapşuran birisiyim. Devamlı olurdu🙈 30 haftalarda geçmişti
gncglozclk Prenses5656 çişe mi yoksa büyük tuvalet mı ayy küçükse normal bende cok gıderım 😂 20 yı bulur gunde saymadım ama cok gıderım 😂
Prenses5656 gncglozclk yok küçük ama ilk aylarımda bı iki ay net ben büyük içinde öyleydim sonra düzeldim 🤭😂
umrumdadegil Prenses5656 kız küçük için mi diyodun sen 3 4 kere ne ben 15 kere gidiyorumdur günlük ona🤣🤣 büyük diyosun sandım 🤣