MMucizemibeklerkenn Semadan bana kaç cm olduğunu söylemedi ama normalden biraz büyük kanala girmekte zorlanır belki dedi bugün moralim bozuldu ya
ssahin Semadan maksimum 10cm olduğunu biliyorum normal doğum için benim tosun da 2 hafta önde gidiyor doğum anında doğum şekline karar verilecek koca kafa zorlayacak beni 🥲
Baharoloji Semadan benim 10,5 falandı ilki normal oldu 37+5 te geldi ikinci daha da artınca sezaryen ile doğum yaptım ikisinde de haftasına göre 4 hafta ilerideydi baş çevresi haftasını beklerse sizin de normal olmayabilir
feyzanurkadir Benimde oğlumun başı önden gidiyor normal doğum istiyorum ama zor olacak kesin. Doktorum moralini bozma bi kaç kere daha fazla ıkınacaksın sen o kadar diyor bakalım ne yaşayacağız 🙄 9.7 cm di 5 gün önce
Ftrhn Baharoloji post yorumunuz çok eski ama merak ettim canım benim de şuan 35 haftalık bebepiö bu hafta baş cevresi 38 çıktı. Normal dedi doktor ama merak ediyorum gerçekten doğduğunda çok fark oluyor mu veya bir sıkınrı oluyor mu
MerveTeyze Semadan 36+2 de bana bu ölçüyü verdiler yakın zamanda örn bu hafta bebek gelirse normal doğum olabilir senin uzarsa 40 üzeri çatına baktılarsa zaten ona göre söylerler