Tubasade Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım ama doktor ameliyatta oldugu için tekrar sonucumu alamadım.E nabıza düşmüş bu değerler normal midir?
Melike_sevgi Tubasade değerleriniz gayet güzel zaten referans aralığında olması gerekiyor hepsi de öyle çıkmış birde eğer sonuçlar kötü olsa ünlem veya kırmızı renkli sonuç gösteriyor
Tubasade Melike_sevgi yaa bende öyle diye biliyordum doktorum bu testi yapmadan önce seker yüklemesi yapalım dedi bende midem bulanır kötü eder diye istemedim bi yaptırtalım çünkü şeker pozitif gibi duruyo dedi ultrasona bakarak herseyi normal demesine rağmen en son içeri geçtik bunu söyledi bende korktum yaptırdım ama neye göre pozitif çıkabilir dedi anlamadım
Melike_sevgi Tubasade ya bence gereksiz bişey ben yaptırmadım bebeğimin kilosu falan öndeydi açlık yokluk son üç aylık şeker değerime baktırdım en son artık doktorum o kadar ısrar etti ki bu testleri de doktorumu değiştirdim sonda yaptım. Yeni doktorum şeker falan yok dedi zaten çok şükür. Bebek biraz kiloluysa suyunda fazlaysa hemen insanı korkutup gebelik şekeri var şeker yüklemesi yapalım diyorlar sizinde muhtemelen öyle olmuş ama değerleriniz güzel görünüyor inşallah bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız 😇
Tubasade Melike_sevgi ya evet bana da dese ki işte önden gidiyor bebek yada suyu fazla anlayacağım ama bana ama baktı suyu burası bak dedi iyi dedi haftasına göre kilosu nasıl dedim olması gerekende dedi beslenmesine baktı onda da bi problem yok dedi baska neye göre bana bakarak pozitif olabilir dedi bende çözemedim hadi ultrason cihazı iyi olsa böbrek genişlemesi vs bundan anladı dicem oda yok detaylı bi ultrasonda değil yani öyle 2-3 dk baktı geçti ben yaptırmak istemiyorum deyince bana pozitif olabilir diye konustu çözemedim doğrusu 😌Amin insallah hepimiz sağlıcakla bebeğimizi kucaklarımıza alalım🌸🌸
Gayekaragoz Sonuçlarınız gayet iyi geldi bana. Benim açlık 82, 1. Tokluk 188, ikinci tokluk 170 çıktı. Diyete başladık şeker ölçümüyle takip yapıyorum
Tubasade Gayekaragoz bana da ultrasona girince sorun yoktu hatta bizzat sordum kendi de dedi suyu gelişimi iyi diye ben yaptırma konusunda kararsızım deyince pozitif olabilirsin yarın gel hemen kan ver dedi bende çözemedim neyin ne olduğunu anlamadan 9 da gel diye kan barkodunu verdi elime