Edil Merhaba kızlar 4 hafta 4 gün oluyor şuan 32.günüm ama adet olmadım acaba hamilemiyim ve adete dayalı da hiçbir belirtim yok. İdrar testi yapsam çıkar mı yoksa daha erken mi yardımcı olurmusunuz 👍🏻
MeltemmB Edil varsa çıkar mutlaka bende çıkmıştı çünkü. Hadi yappp. Bizede haber verr ☺️ İlk idrarınla yap ama. Tuvalete geçtiysen bi iki saat bekle öyle yap 💕 hadi hayırlısıı
Sevaldemir Edil aslında normalde hamileliktede adet olacakmış gibi belirtiler olur ama her vücut farklıdır. Siz yine de bir test alın yapın negatif çıkarsa kadın doğuma görünün. Başka sebeplerden ötürüde gecikme yaşamış olabilirsiniz.
Angels İlla bii sancı ağrı hissetmene gerek yok ben 8. Haftaya kadar hiçbirşey hissetmedim:) hamileliğim güzel geçti şükür
Edil Angels Bir buçuk yıldır falan istiyoruz kısmet olmuyor ama bu sefer farklı sanki var gibi hissediyorum ama belirtisi YOk ondan dolayı öyle söyledim 🙂
blackeagle Edil soğan kürü denediniz mi tavsiye ederim ibrahim saraçoğlunun internete yazın bakın tarifine benim 1 yıl olmadı bunu içtiğim ay hamile kaldım çevremde çok içen var yumurtalikları vs temizliyor rabbim inşallah verir size de
NeslihanOner Edil geç döllenme mi oldu acaba bi iki gün sonra olmazsanız tekrar kan tahlili yaptırın bence
Ilkheyecanim Edil geç döllenme olabilir belkide tekrar bi kan verin çıkmazsa kadın doğuma bi görünün belki başka bir sebep vardır ama inşallah olmamanızın sebebi bebiştir🙏
Deletedmom381 Adet günün geçtiyse gebelik varsa idrar testini gün içerisinde de yapabilirsin illa sabah idrarı olmasına gerek yok çünkü bende gün içerisinde yaptığım idrarla öğrendim ondan önceki günde kan vermiştim fakat aynı gün çıkmayacağı için evde yaptım çıktı. Senin de varsa zaten çıkacaktır canım o yüzden bekleme yap. Geç döllenme olduysa çıkmayabilir oda kanda çıkar idrar da çıkmazsa kan testi ver canım. Umarım meleğin seninledir 🙏🏻😇
Busrabekar55 Bende Reglim 5 gün geçince rest yaptım 2 çizgi çıktı net kan verdim hemen 165 çıktı betam suan 5+6 yız test yap derim az silik çizgi varsa dahi hemen kan ver çok kheyecanlı duygular Allah gönlüne göre versin