Melike_sevgi anonimm1907 fazla biraz doktor gebelik şekerinden şüphelenmedi mi yada şeker yüklemesi yapmış mıydınız
Mevlude_Sahin anonimm1907 38+3 de 3,425 gram doğmuştu. Bence normal doktor da normal, sağlığı yerinde diyorsa sorun yoktur
Melike_sevgi anonimm1907 ben de şeker yüklemesi yaptırmamıştım ama açlık tokluk değerlerime baktırmıştım bebeğim kiloluydu çünkü hala da kilos baya fazla son haftam normal doğum sınırını geçti nerdeyse.. tavsiyem bi açlık tokluk değerinize baktırın
anonimm1907 Melike_sevgi deprem bölgesindeyim hastane yok sahra hastanesine gidebiliyoruz sadece orda da kan değerlerine bakılıyor sadece nasıl olacak bilmiyorum
Melike_sevgi anonimm1907 yaa Allah yardımcınız olsun sağlıklı doğumunuz olur inşallah. Rabbim bir daha o korkuyu yaşatmasın hiçbirimize🤲🏻🤲🏻🌹