AAaaEE Hanımlar merhaba 19 eylülde muayene oldum ve 15-20 günlük hamile olduğumu öğrendim. Bir sonraki doktor muayenesi ne zaman olmalı sizce? Aynı zamanda taşıyıcı hepatit B hastasıyım benim durumumda olan var mı ?
Melike_sevgi AAaaEE hepatit konusunda bir fikrim yok ona göre erken mi gidilir geç mi bilmiyorum ama bir ay sonra gidin bebek tam büyümüş olur kese de bebeğin kalp atışı da duyulur rahatça
Musemma06 Hepatit b hakkında Bi bilgim yok doktora da 7veya 8 haftalıkken giderseniz hem bebeği hem kalp atışını duyarsınız
umrumdadegil AAaaEE 7. Haftada gidebilirsiniz kalp atışını ve bebeği görebilirsiniz🌸 ama rahatsızlığınız konusunda bir bilgim yok