mimar_anne Canım 2 geninde pıhtılaşmaya yatkınlık çıkmış benim de öyle 2 hamileliğimde de iğne kullandım öncesinde De 2 kaybım olduğu için korkulacak bir durum değil merak etme
aleyna3008 mimar_anne benimde 2 kaybım oldu sonra test istedi doktorum bizde artık düşünüyoruz çocuk ama korkuyorumda bi yandan aynısı olur diye
mimar_anne aleyna3008 o zaman iğne kullanırsın canım oğlumda kullandım çok şükür şimdi 9 aylık tekrar hamileyim ve iğne kullanıyorum öğrenir öğrenmez başlaman lazım