Merve2297 Kizlar 7 aylik hamileyim ve rahim agrilarim basladi neden olur acaba. Otururken agrim olmuyor daha cok yorgunken adim atarken agri hissediyorum
Aysnrmom Merve2297 bende 28. Haftadayım iki gündür benmde rahimde ve kuyruk sokummda ağrı oluyor yürürken normal diyolar bebek büyüdüğü için ama bende endişeleniyorum
Merve2297 Aysnrmom ya bende yuruyus yapiyorum ondan sonra daha cok hisettim agri isin garip tarafı sol tarafimda daha belirgin hissediyorum anlamadim bakalim doktor nedicek
gncglozclk 25 hafta benım de agrıyor ama gecıyor geri belim felan da basladı bugun sırtım hadı hayırlısı 😂
Merve2297 gncglozclk bel sırt normal aslnda rahim agrisinada normal diyolar ama neblym biyanda guncelleme geldi vucuduma 🤣