Cennet2234 Kızlar ben 22 haftalığım bebeğim ense kalınlığı 6,5mm çıktı normal i 6mm miş down sendromlu olabilir miş sizin ense ölçümünüz nasıldı lütfen yardımcı olun napıcsm ben çok korkuyorum çaresizm
Sedefkitir12- Cennet2234 canım valla benim de ultrasonda bi sıkıntı gözükmedi ama iki testimde iki değerim normal bi değerim yüksek çıktı perinatoloji doktoruna yönlendirdi
Semre1407 Cennet2234 benimde bebeğimde ense kalınlığı çıktı karnımdan sıvı aldırıp teste yolladık sonuç bekliyorum inşallah bebeklerimiz sağlıkla doğar sende üzülme böyle olup sağlıkla doğan çok bebek var dua edelim